Το όνομά μας είναι το σήμα μας

Θέλω να προσεγγίσω την εικόνα του δημιουργού σας από μια διαφορετική οπτική γωνία σήμερα.

Ως συγγραφείς, γνωρίζουμε ήδη ότι το όνομά μας είναι το σήμα μας. Και αυτό σημαίνει ότι ο τρόπος επικοινωνίας συνδέεται άμεσα με το όνομά μας ... και τις πωλήσεις μας.

Βλέπετε, παρακολουθώ εδώ και καιρό άλλους συντάκτες, ακολουθώντας ιστορίες συγγραφέων που συμπεριφέρονται άσχημα και διαβάζοντας αναρτήσεις όπως αυτή για το πώς η συμπεριφορά σας επηρεάζει τις πωλήσεις σας και τις συνδέσεις με τους αναγνώστες. Έχω δει συγγραφείς που παίρνουν τους οπαδούς τους για να επιτεθούν στους ανθρώπους που δεν τους αρέσει το έργο τους, οι συγγραφείς που επιτίθενται άμεσα στους αναγνώστες που αφήνουν κακές κριτικές και οι συγγραφείς που δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά θρηνούν για την έλλειψη πωλήσεών τους και διαμαρτύρονται για όλους τους λόγους για τους οποίους πιστεύουν το βιβλίο τους δεν πωλεί (υπαινιγμός: αυτοί οι συγγραφείς κατηγορούν συνήθως τα πάντα εκτός ελέγχου).

Δυστυχώς, αυτό που μερικοί συντάκτες παραλείπουν να παρατηρήσουν είναι ότι η συμπεριφορά τους επηρεάζει άμεσα το πώς οι δυνητικοί αναγνώστες τους βλέπουν και το έργο τους ... σημαίνουν ότι χάνουν τις πωλήσεις από τον τρόπο που παρουσιάζουν οι ίδιοι.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από αυτά τα παραδείγματα.

1.Authors να πάρει τους οπαδούς τους για να επιτεθεί στους "haters." Αυτό είναι όταν ένας συγγραφέας θα θρηνήσει για το πώς η κακή αναθεώρηση του ατόμου ή την έλλειψη ενδιαφέροντος στο έργο τους προσωπικά τους βλάψει, και οι οπαδοί τους πηδούν στην υπεράσπισή τους.

Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι χειραγωγούν το σύστημα. Δίνουν τον εαυτό τους μια αξιοπρεπή δυσπιστία, αλλά όλοι μπορούν να δουν το μελόδραμα και την πίσω τους σκηνές την έγκριση αυτής της συμπεριφοράς, καθώς οι οπαδοί τους κόβουν τους ανθρώπους σε τεμάχια.

Για πιθανούς αναγνώστες, αυτό είναι απίστευτα off-putting. Μπορεί να είναι εντελώς τρομακτικό. Έχω σταματήσει να διαβάζω συγγραφείς και να ξεφορτωθώ όλα τα βιβλία τους για συμπεριφορά όπως αυτή. Και έτσι υπάρχουν πολλοί άλλοι.

2. Συγγραφείς που επιτίθενται σε αναγνώστες που αφήνουν κακές κριτικές. Όπως το σημείο # 1 παραπάνω, αυτή είναι μια άλλη περίπτωση που οι συγγραφείς συμπεριφέρονται άσχημα. Πολλές φορές αυτοί οι συγγραφείς έχουν μια αίσθηση αυτονομίας, πιστεύοντας ότι ο αναγνώστης δεν θα μπορούσε να καταλάβει το μεγαλύτερο, βαθύτερο μήνυμα που προσπαθούσαν να απεικονίσουν. Μερικές φορές ακόμη και προσωπικά επιτίθενται στο άτομο.

Αλλά η αλήθεια είναι ότι ο συγγραφέας είναι απρόθυμος να παραδεχτεί ότι μπορεί να μην έχουν ένα τέλειο βιβλίο. Θα προτιμούσαν να διαφωνούν με τους "haters" τους παρά να παραδεχτούν τυχόν ελλείψεις στο γράψιμό τους.

Υπάρχει ένας λόγος που οι συγγραφείς λένε να μην διαβάζουν κριτικές. Εκτός από το ενδεχόμενο οι κριτικές να είναι εντελώς αποθαρρυντικές για έναν συγγραφέα, είναι πραγματικά δύσκολο να μην υπερασπιστείτε τον εαυτό σας. Αλλά όταν απαντάτε σε αυτά τα σχόλια, ίσως ανοίξετε τον εαυτό σας σε ένα επιχείρημα.

Τίποτα καλό δεν μπορεί να προκύψει από αυτό. Ο αναγνώστης πηγαίνει μακριά, αλλά ο συγγραφέας έχει μείνει απλά να δείχνει άσχημα.

Και ποτέ δεν είναι εντάξει να επιτεθεί κάποιος προσωπικά όταν επικρίνει ένα κομμάτι γραφής, συμπεριλαμβανομένης μιας αναθεώρησης βιβλίου.

3. Οι συγγραφείς διαμαρτύρονται συνεχώς για την έλλειψη πωλήσεων ή την επιτυχία τους στις δημόσιες πλατφόρμες τους. Παραμονεύοντας διαρκώς, δίνετε στους οπαδούς σας μια αρνητική άποψη για εσάς και το εμπορικό σήμα σας.

Μην αφήνετε το αν δεν πωλούν καλά. Αφήστε τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι όλα είναι φυσιολογικά. Όταν διαμαρτύρονται διαρκώς, δημιουργείτε μια ατμόσφαιρα ενοχής και κρίματος από τον αναγνώστη και ακόμα κι αν αγοράσουν το βιβλίο σας, είναι μάλλον διατεθειμένοι να το μισούν ... ή μπορεί να μην το διαβάσουν ποτέ. Μπορεί να αρχίσουν να νιώθουν χειραγωγημένοι από εσάς να αγοράσουν ένα βιβλίο, και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια ή απώλεια των οπαδών.

Πράγμα σαν να είσαι επιτυχής, αν αισθάνεσαι σαν ένα ή όχι. Έγραψες ένα βιβλίο! Το δημοσίευσες! Αυτό είναι επιτυχία! Να είστε θετικοί, να έχετε μια αισιόδοξη προοπτική στις αλληλεπιδράσεις σας με τους αναγνώστες, και γενικά να είστε ευγενικοί και οι άνθρωποι θα σας ακολουθήσουν. Και όσο περισσότεροι σας ακολουθούν, τόσο πιο πιθανό είναι να αγοράσουν το βιβλίο σας.

Και ακόμα κι αν είστε σοβαρά αναστατωμένοι για την επιτυχία ή την αίσθηση της επιτυχίας σας ως αποτυχία στο γράψιμό σας ... μην το πείτε έτσι. Μπορείτε να πείτε ότι στο απόρρητο των προσωπικών σας σχέσεων, αλλά μην παραπονιέστε στους θαυμαστές σας. Γιατί δεν είναι εκεί.

Είναι εκεί επειδή θέλουν να αλληλεπιδρούν μαζί σας. Και θα φύγουν αν οι αλληλεπιδράσεις είναι στραγγιστικές, αρνητικές, ή χάσιμο χρόνου.

Μεγάλη ιστορία σύντομη , οι αναγνώστες ακολουθούν τους συγγραφείς στο διαδίκτυο και αφήνουν κριτικές επειδή θέλουν. Πώς εμείς ως συγγραφείς αλληλεπιδράμε με τους αναγνώστες μπορεί πραγματικά να μας ωθήσει ή μπορεί να καταστρέψει το fanbase μας.

Επομένως, μην αφήνετε τον εαυτό σας να παρεμποδίσει την επιτυχία σας. Θυμηθείτε ότι είστε επαγγελματίας. Βεβαιωθείτε ότι όλα όσα λέτε online αντανακλούν αυτό. Επειδή, και αυτό είναι τόσο κλισέ μέχρι τώρα αλλά εξακολουθεί να ταιριάζει, το διαδίκτυο είναι για πάντα.

Κάντε στους κοινωνικούς σας λογαριασμούς θετικές εμπειρίες για τους οπαδούς σας. Μην ασχολείστε με αρνητικά σχόλια.


Και μάθετε να κάνετε απλά φιλους, οπαδούς, πελάτες και fun των βιβλίων σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου